:: لیست جدید ۵ اردیبهشت :: اینجا ضربه بزنید

کتاب مکتوب

Written book
7566 بازدید

دسته بندیکتاب قدیمی تاریخ
کد کالا 000943
آخرین قیمت :105,000 تومان
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب مکتوب

مکتوب

پس از قضایای معروف به شهریور 20 و دگرگون شدن اوضاع ایران و اشغال وطن ما وسیله قشون خارجی، بطوری رشته امور اداری و سیاسی و اجتماعی ما از هم گسیخته شد که به اصطلاح (سگ صاحبش را نمیشناخت) طبیعتا در چین وضعی هر مدیری بر حسب میل و سلیقه یا مصلحت شخصی خود تصمیم میگرفت و سازی به سوز دل خود مینواخت.

من با علاقه و ایمانی که همیشه نسبت به فکر و عواطف تمام بشر های سالم - بخصوص هموطنانم - داشته ام بزودی در برخورد با تصمیمات غلط و مضر مدیران، نکته فوق العاده مهمی را دریافتم. آن نکته فوق العاده مهم این بود که دیدم اغلب کسانی که آن تصمیمات را میگیرند و رویه غلط و خسارت آور خود را هر روز به نحوی بر مردم مظلوم ما تحمیل میکنند، ضرر تصمیماتشان بیشتر ناشی از نادانیست تا از بدجنسی. یعنی (بخلاف عقیده عامه، من معتقد شدم با اینکه) وزیران و مدیران ماغالبا بعلت غرور یا نادانی یا فرصت کم یا بعلت راهنمائی های غلط اطرافیان است که دستورات مضر صادر میکنند، نه بعلت خبث طینت یا پول پرستی. این فکر بیشتر به این جهت در من قوت گرفت که دیدم هر وقت واقعیت مساله ای را سر فرصت می سنجم و موفق می شوم آنرا با بی نظری به مدیر مسئولی درست و حسابی بفهمانم، در نود درصد اوقات در تصمیمات غلط خود تجدید نظر میکند.

کتاب مکتوب
وضعیت کتاب: استفاده شده (دسته دوم)
نویسنده: خواجه نوری
ناشر کتاب: انتشارات جاویدان
نوبت چاپ: اول
سال چاپ: 2536
قطع کتاب: وزیری (B5)
تعداد صفحات: 436
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatar ارسال نظر