کتاب صنعت جهانگردی در ایران و جهان

Book of Tourism Industry in Iran and World
7447 بازدید

دسته بندیکتاب قدیمی تاریخ
کد کالا 007026
آخرین قیمت :240,000 تومان
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب صنعت جهانگردی در ایران و جهان

کتاب صنعت جهانگردی در ایران و جهان

جهانگردی پدیده ای است کهن که از دیر زمان در جوامع انسانی وجود داشته است و به تدریج باطی مراحل تاریخی مختلف،  به موضع فنی، اقتصادی و اجتماعی کنونی خود رسیده است. 

جهانگردی بر بنیاد عامل اساسی سفر و جابجائی قرار دارد. نتیجتا دگرگونیهای آن تابع تغییرات مختلفی از قبیل دگرگونی های ناشی از انگیزه سفر و وسیله حمل و نقل می باشد. اما قبل از آنکه هر گونه وسیله برای جابجائی های سریع و موثر،  اختراع شود انسان خود سفر را تجربه کرده است. 

این نشریه برای راهنمائی مسافرانی نوشته شده بود که برای بازدید و ستایش زیبائی های  فرانسه و آموختن زبان و آشنائی با نحوه زندگانی مردم به این کشور میامند. این مسافران غالبا از کشور های آلمان، لهستان، دانمارک، سوئد، هلند و انگلیس به فرانسه سفر می کردند. نویسنده در کتاب خود راههائی را که به پاریس ختم میشد و شهر هائی را که بر سر راه ها بود ذکر و توصیف کرده و درباره شهر پاریس و مشخصات و اماکن تاریخی و باستانی آن، مراکز تفریح و سرگرمی شهر و غیره اطلاعات مورد نیاز را ارائه و برای بازدید های طولانی یا کوتاه از فرانسه مسیر های لازم را توصیف کرده است.

کتاب صنعت جهانگردی در ایران و جهان
وضعیت کتاب: استفاده شده (دسته دوم)
نویسنده: هوشنگ فیض بخش
سال چاپ: 2535
قطع کتاب: وزیری (B5)
چاپخانه: شرکت سهامی چاپخانه وزارت اطلاعات و جهانگردی
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatar ارسال نظر