:: لیست جدید ۸ فروردین :: اینجا ضربه بزنید

کبریت های آشپزخانه شرکت توکلی طرح پرنده - کد 008601

tavakoli company - bird design matches

کد کالا 008601
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)
 
مشاهده همه
 

کبریت های آشپزخانه شرکت توکلی طرح پرنده - کد 008601

این سری شامل 3 عدد قوطی کبریت با ابعاد 6.5 در 11.5 با ضخامت 2 سانتیمتر و قوطی آن از جنس مقوا می باشد. این محصول توسط شرکت کبریت سازی توکلی در دوره جمهوری اسلامی تولید شده و به طرح پرنده می باشد.

 

کبریت سازی توکلی (تبریز):

توکلی، نخستین کارخانه ی کبریت سازی ثبت شده در ایران است. در سال 1297 توسط حاج آقا کبریت ساز توکلی راه اندازی شد. تولیداتش در آغاز به شیوه ی دستی و محدود بود. با راه اندازی کبریت سازی ممتاز که مجهز به ماشین آلات روز بود، نیز اخذ امتیاز انحصار کبریت در آذربایجان توسط ممتاز، تولید توکلی متوقف شد. تا سال 1313 که قانون انحصار کبریت اجرایی شد و توکلی تولیداتش را از سر گرفت و به رقابت با ممتاز پرداخت. در اواسط دهه ی 1320 ماشین آلات گسترده وارد کرد و به میزان تولیدش افزود. پس از انقلاب مدتی متوقف شد و با نام کبریت ملی 29 بهمن فعالیت کرد که دوباره به نام اصلی خود «توکلی» بازگشت. توکلی اکنون بزرگترین تولید کننده کبریت در ایران است که طرح های متنوعی تولید می کند.

کبریت های آشپزخانه شرکت توکلی طرح پرنده - کد 008601
کشور: ایران
دوره: جمهوری اسلامی ایران
جنس قوطی: مقوایی
ابعاد: 65*115*20 میلیمتر
تعداد: 3 عدد
وزن: 114.3 گرم
سازنده: کبریت توکلی

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید