:: لیست جدید ۵ اردیبهشت :: اینجا ضربه بزنید

کتاب زرین

Golden book
11489 بازدید

دسته بندی جواهر شناسی
کد کالا 000922
آخرین قیمت :35,000 تومان
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب زرین

کتاب زرین

آموزش جامع طلا و جواهر سازی

شما در این کتاب با اصول و مبانی طلا و جواهر سازی به صورت علمی آشنا شده و از نکته هایی آگاه می شوید که نیاز هر زرگر و جواهر سازی است که می خواهد به خوبی این هنر را بیاموزد و دانش حرفه ای خود را افزایش دهد.

در تمامی شاخه های علم و صنعت و هنر نسیت به گذشته، شاهد رشد بسیاری هم از جنبه کیفی و هم از جنبه کمی هستیم. دیگر دوره انتقال دانش و فن به روش سینه به سینه و استاد، شاگردی سپری شده است. دنیای امروزی شتابان به سوی تخصصی شدن در شاخه های مختلف دانش بشری به پیش می رود. این روند در کشور ما به کندی جریان دارد و ما هنوز به طور کامل از این پیله بیرون نیامده، تا پا در جاده بلوغ بگذاریم. به دلیل گسترده گی و حجم زیاد اطلاعات در هر بخش، دیگر نمی توان و نباید انتظار ظهور افراد همه فن حریف را داشت. نیاز بازار کار به افرادی است که مهارت ها و دانش پایه را کسب کرده و با انتخاب یک یا چند گرایش مرتبط، در آنها متخصص شوند. در این بین گروه معدودی هستند که از توان ذاتی یا اکتسابی بیشتری بر خوردارند که به آنها اجازه می دهد بر حوزه های بیشتری از هر رشته تسلط و احاطه پیدا کنند. آن ها در صورت افزایش پیوسته دانش و مهارت و به روز شدن و در صورت داشتن احساس مسئولیت، می توانند اثرهای مثبتی در این حوزه بجا بگذارند.

کتاب زرین
وضعیت کتاب: کاملا نو
نویسنده: سعید واجه زاده
ناشر کتاب: پازینه
نوبت چاپ: اول
سال چاپ: 1391
شمارگان: 2000
قطع کتاب: وزیری (B5)
چاپخانه: فارابی
لیتوگرافی: فارابی
تعداد صفحات: 142
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: سیاه سفید ، قسمتی رنگی
شابک: 978-600-180-036-8
شماره کتابشناسی ملی: 2739746

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatar ارسال نظر