نظر مشتریان - ۵۱۹ نظر دریافت شده

user-icon
۴ لایک
درود فراوان و خسته نباشید به پرسنل فعال و صادق ایران آنتیک.
خواستم بدانم این مدال و سکه های یادبود پهلوی که بعد از انقلاب در ایران یا کشورهای دیگر ضرب شدند بنظرتون ارزش کلکسیونی خواهند داشت چون مطمئنا توسط اشخاص خصوصی و یا شرکت ها بدون داشتن مجوز خاص قانون و با توجه به اینکه تیراژ ضرب هم مشخص نیست ارزش پیدا می‌کنند من شخصا بعنوان مجموعه دار هیچ ارزشی بجز قیمت فلز برایشان قائل نیستم نظر شما چیست ؟
توصیه به خرید و جمع آوری آنها میکنید ؟


سلام و درود
سپاس از توجه و عنایت جنابعالی به مجموعه ایران آنتیک
بله ، ما توصیه میکنیم
در آینده اینگونه نخواهد بود و این محصولات نایاب و بسیار با ارزش تر خواهد شد. البته آن موارد که شرکت های رسمی تولید کرده اند، مانند مدال امیرکبیر و از این دست...
avatar
۵ لایک
سلام ممنون از ارسال سریع و بسته بندی خوبتون .خیلی خوشحال شدم که سفارش هایی که دیروز ثبت کردم و برای تولد همسرم که از مشتریان قدیمی شماست امروز روز تولدشون به دستم رسید . پایدار باشید و سربلند.
user-icon
۳ لایک
سلام و عرض ادب
هر کامنتی در مدت چند ساله نوشتم همچنان به قوت خود باقی است.
این کامنت رو بصورت ویژه مینویسم برای تشکر از بابت پشتیبانی بسیارعالی و ارسال بسیار سریع و ویژه تون.
انشاالله پاینده باشید.
توام با آرامش لحظه به لحظه🌹
avatar
۴ لایک
وقتی با صداقت و شفافی با مردم برخورد می‌کنید ، جامعه به شما اعتبار می‌دهد و این تضمین بسیار خوبی است . بنده به نوبه خود رضایت کامل از موارد ارسالی شما دارم .
avatar
۳ لایک
عرض سلام خدمت عزیزان همیشه در حال پیشرفت
از بابلسر تا تهران
لطفا یک شرایطی فراهم کنید بعضی خریدها رو بشه در خود مجموعه به مدت ۲ماه نگهداری کرد
avatar
۶ لایک
درود و سپاس فراوان از تیم ایران آنتیک. در صورت امکان لطفا کاور کاغذی چسبی لشتورم را دوباره موجود کنید.
avatar
۱ لایک
درود .اولین خریدم خیلی سریع انجام شد .اومده ام که تشکر کنم و بگم که لذت بردم از اول تا پایان خرید اولم .محترمانه و خیلی آقا منشانه رفتار شد با من از طریق پیام . سایت خیلی جالبی می بینم اینجا رو .سپاسگزارم از مدیر و مجموعه سایت ایران آنتیک !
avatar
۲ لایک
باسلام و تشکر از ارسال سریع و بسته بندی و ارائه فاکتور موفق و پیروز باشید
avatar
۳ لایک
با سلام و تشکر فراوان از مدیریت و عوامل اجرای سایت زیبا و فنی ایران آنتیک و تشکر ویژه از ارسال سریع و با کیفیت سفارش بنده
user-icon
۴ لایک
با سلام وخسته نباشید.میخواستم یه پیشنهادی بدم اینکه اگه امکانش هست یه بخشی رو اضافه کنید اونایی که خرید کردن اما اشتباه شده الان خودم یه سکه ویک اسکناس رو دوبار خریدم بعد خرید امکان جایگزینی با سکه یا اسکناس دیگرو داشته باشیم.
سپاس

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود به حساب

جدیدترین محصولات