نظر مشتریان - ۵۱۹ نظر دریافت شده

avatar
۱ لایک
باسلام بابت ارسال سریع وبموقع ، بسته بندی حرفه ای سپاسگذارم
avatar
۱ لایک
سلام ارسال به موقع و بسته بندی چند سفارش در کمترین زمان عالی تشکر از شما پاینده باشید
avatar
۳ لایک
عالی بود مثل همیشه با کیفیت و بسته بندی عالی.
avatar
۲ لایک
با سلام ‌و ادب؛
ارسال سریع و عالی مثل همیشه!
همچنین پاسخگویی خوب و‌عالی.
با تشکر از تیم ایران آنتیک 💐💐💐
user-icon
۲ لایک
با سلام وخسته نباشید به آقا موسوی وهمکاران محترمشان
خرید هام امروز ب دستم رسید .
مثل همیشه کیفیت اسکناس وسکه ها فوق العاده عالی.بسته بندی ونحوه ارسال عالی
خدا قوت
user-icon
۲ لایک
با درود فراوان، سال جدید را به کلیه
عزیزان و کارکنان ایران آنتیک من تجربه خیلی خوب با شما بزرگواران داشتم امیدوارم از این به بعد بیشتر بتونم در خدمت شما دوستان باشم 🌹🖐🎁🙏
avatar
۴ لایک
درود
اگه زمان رسیدن بسه براتون مهمه ایران انتیک عالیه چون تعداد از ثبت سفارش کمتر از ۴ یا ۵ ساعت تحویل پست داده میشه
مثلا من که حالا طرف جنوبم کلا ۳ ، ۴ روز طول میکشه و زمان رسیدن بسته بسیار سریع است.
ممنون از جناب موسوی و تیم عالی ایران آنتیک
avatar
۲ لایک
سلام دست مریزاد
کار شما بسیار عالی است .
avatar
۲ لایک
سلام
کاملا راضی حتی با اینکه تعداد کمی سفارش داشتم مورد قبول واقع شد
و همچنین نظم و ترتیب و بسته بندی بسیار عالی و قمیت کاملا درست
avatar
۳ لایک
سلام خوب بود من راضی بودم

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود به حساب

جدیدترین محصولات