نظر مشتریان - ۵۱۹ نظر دریافت شده

avatar
۱۲ لایک
بسیار عالی ، محصولات با کیفیت بالا و ارسال سریع ، و بسته بندی خوب ، ممنون از مجموعه ایران آنتیک
avatar
۱۰ لایک
واقعا عالی.از تمامی دست اندرکاران این سایت نهایت تشکر رو دارم.
avatar
۱۰ لایک
تجربه ی شیرین
واقعا عالی بود بسته بندی خوب
کیفیت مطابق توضیحات
و از خریدم بسیار راضیم.
کسب و کارتون پر رونق
موفق باشید.
user-icon
۱۰ لایک
کیفیت مثل همیشه از عکس بالاتر قیمت مثل همیشه کارشناسی و دقیق
avatar
۸ لایک
سلام. مثل همیشه کیفیت اجناس از خود تصویر هم بهتره. درود بیکران بر تعهد کاری شما. حق نگهدارتون
avatar
۷ لایک
سلام و درود، با احترام
کیفیت اسکناس‌ها بسیار عالی و زیبا بود و کاملاً مطابق توضیحات سایت ارسال شد. بسته‌بندی مناسب و ارسال سریع هم باعث رضایت کامل من شد. سپاسگزارم.»
avatar
۱۰ لایک
سلام و سپاس؛
با تشکر از تیم حرفه ای ایران آنتیک
مثل همیشه؛ پاسخگویی، ارسال عالی و حرفه ای و مطابقت کامل با توضیحات
💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐💐
user-icon
۷ لایک
با درود و خسته نباشی خدمت پرسنل متخصص و متعهد ایران آنتیک و رهبری مدبرانه جناب موسوی عزیز تنها گله من از شما این است که شما حتی سکه های معمولی و ارزان قیمت خود را از یک یا حداکثر ۲ عدد بیشتر نمی‌فروشند من بارها حتی تلفنی به این سخت گیری شما اعتراض کرده ام مثلا سکه هائیکه فراوان در بازار هستند مانند ۲۰ ریالی های فائو خواهشا این سکه ها را وقتی خودتان اذعان میکنید موجودی بالا دارید در تعداد هم بفروشید و مسئله دیگر چه زمانی فروش اقساطی شما راه می‌افتد گرچه اقساطی در تمام کشورها و خود ایران هم یعنی با یک پیش پرداخت جنس را می‌توان تحویل گرفت شما اقساطی عجیب و غریبی وضع کرده اید اقساط را ماهیانه خریدار پرداخت می‌کند و در پایان تسویه حساب کالای خود را میگیرید به این فرمول کجای دنیا میگن فروش اقساطی؟


سلام و درود
عرض ادب و وقت بخیر
سپاس از توجه شما
در مورد محدودیت در تعداد قابل سفارش ، دلیلش دستیابی همه مجموعه داران به قیمت های مقرون به صرفه است. چون بسیاری از فروشندگان هم عضو سایت ما هستند، پس به راحتی همه موجودی یک محصول تعدادی با قیمت مقرون به صرفه را بدون محدودیت در لحظه از آن خود میکنند و مجموعه دار واقعی نمیتواند با آن قیمت مجموعه خود را تکمیل نماید.

در مورد اقساطی ، بیش از یک سال است که سرویس اقساطی غیرفعال میباشد. دلیل آن هم تورم افسار گسیخته است.
اما جهت اطلاع شما؛ ما دو روش اقساطی داشتیم که یک روش بدون ضمانت بوده است و کالا پس از تسویه حساب کامل به مشتری تحویل میگردید.
روش دیگر هم ارائه چک صیادی بوده است که کالا پس از دریافت و تایید چکها فورا تحویل مشتری میشد.
در هر دو روش سودی دریافت نمیشد.
avatar
۹ لایک
سلام روز به خیر
چند باری که ازتون خرید کردم از بسته بندی کیفیت اصالت کالا و...
همه چیز عالی بود

مرسی از تیم ایران آنتیک
avatar
۱۲ لایک
سلام روزبخیر
یه نظر برای راجب ارسال سکه های قاجاری و پهلوی دارم زمان ارسال شما سکه ها رو داخل پک مقوایی پلمب میکنین با مهر ایران انتیک کاش روی پک درجه کیفیت و تاریخ رو هم قید کنین

لطفا برای ثبت نظر وارد حساب کاربری خود شوید ورود به حساب

جدیدترین محصولات