:: لیست جدید ۸ فروردین :: اینجا ضربه بزنید

چهاردهمين رالی كلاسيک تهران-خزر با خودروهای آنتیک برگزار شد

آنتیک بیان دیدگاه
چهاردهمين رالی  كلاسيک تهران-خزر - خودروهای آنتیک

چهاردهمين رالی كلاسيک تهران-خزر كه به همت كميته كلاسيک فدراسيون اتومبيلرانی ، كانون جهانگردی و اتومبيلرانی و موزه خودروهای تاريخی ايران برگزار می شود، از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 4 مهرماه 1397 شروع شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در اين برنامه شركت كنندگان از طريق جاده چالوس به سمت شهر نمک آبرود خواهند رفت و در روز جمعه از همين مسير به سمت تهران باز می گردند.

به گزارش «ایران آنتیک» از خبرگزاری صدا و سیما به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ، مراسم افتتاحیه و آغازین این رویداد با حضور مسئولان وزارت ورزش و جوانان ، فدراسیون و همچنین علاقمندان به رالی و همچنین میهمانانی از کشور دانمارک در محل پیست آزادی انجام خواهد شد.
اين رالی تور كه به همت كميته كلاسيک فدراسيون اتومبيلرانی ، كانون جهانگردی و اتومبيلرانی و موزه خودروهای تاريخی ايران برگزار می شود، از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 4 مهرماه 1397 شروع شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در اين رالی تور كلاسيک حدود 65 خودرو كلاسيک و آنتيک حضور دارند كه قديمی ترين آنها يک فولكس واگن بيتل 1958 است.

دكتر رامين صالح خو رئيس كميته كلاسيک فدراسيون موتورسواری و اتومبيلرانی حضور بسیاری از ماشین های آنتیک و رونمایی نشده همراه با شرکت کنندگانی از دانمارک را از مزیت های ممتاز رالی تهران-خزر خواند. وی در خلال برگزاری اين رالی تور به رسانه ها گفت : اين چهاردهمين رالی تور رسمی است كه اين بار با كمک كانون جهانگردی و اتومبيلرانی و موزه خودرو های تاريخی ايران در مسير تهران شمال و با عنوان تهران خزر برگزار می شود. صالح خو ادامه داد: در اين برنامه سه روزه شركت كنندگان از طريق جاده چالوس به سمت شهر نمک آبرود خواهند رفت و در روز جمعه از همين مسير به سمت تهران باز می گردند.

مراسم افتتاحیه این رقابت ها با حضور شروین اسبقیان ، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و مسئولان فدراسیون برگزار شد در این رقابت 58 راننده به همراه خانواده هایشان شرکت کردند ، چند گردشگر دانمارکی طبق هماهنگی انجام شده به شرکت کننده ها اضافه شدند.

در مراسم افتتاحیه از تعدادی از ماشین های قدیمی و آنتیک هم رونمایی شد. این مسابقه با هدف بالا بردن روحیه نشاط و شادابی در بین خانواده ها و فرهنگ سازی بین راننده ها در حال برگزاری است.

از جمله ارزشمندترين خودروهای شركت كننده در اين رالی تور بايد به مزراتی خمسين 1974 ، مرسدس بنز اس ال ، دوج چارجر 1969، كامارو موشن 1976، پونتياک گرند پريكس ، گلف GTI ، جاگوار ايی تايپ ، شورولت كوروت نسل دوم ، سيتروئن SM ، فورد ماستنگ شلبی GT350، مزراتی اينديمرسدی ، بنز پونتون ، لانچيا بتا 2000 و چندين و چند خودروی كلاسيک ارزشمند ديگر حضور داشتند.

دوج چارجر 1969

دوج چارجر 1969

فورد ماستنگ شلبی GT350

فورد ماستنگ شلبی GT350

چهاردهمين رالی  كلاسيک تهران-خزر - خودروهای آنتیک

چهاردهمين رالی  كلاسيک تهران-خزر - خودروهای آنتیک

چهاردهمين رالی  كلاسيک تهران-خزر - خودروهای آنتیک

مزراتی اينديمرسدی

مزراتی اينديمرسدی


منبع : خبرگزاری صدا وسیما - اسب بخار

نظر کاربران

avatarنظر خود را ارسال کنید