:: لیست جدید ۱۲ اردیبهشت :: اینجا ضربه بزنید

بررسی نقاشی های دوره قاجار در نشست «گل و مرغ اکنون»

رویداد ۱۳۱۷ بازدید بیان دیدگاه
بررسی نقاشی های دوره قاجار در نشست «گل و مرغ اکنون»

نشست تخصصی و نمایشگاه «گل و مرغ اکنون» در راستای برگزاری همایش ملی «هنر ایران در دوره قاجار» برگزار می شود.

به گزارش «ایران آنتیک» به نقل از روابط عمومی فرهنگستان هنر ، نشست تخصصی و نمایشگاه «گل و مرغ اکنون» به همت پژوهشکده هنرهای سنتی میراث فرهنگی و گردشگری با همکاری معاونت فرهنگی و هنری فرهنگستان هنر در راستای برگزاری همایش ملی «هنر ایران در دوره قاجار» برگزار می شود.

بهنام کامرانی عضو هیات علمی دانشگاه هنر سخنران نشست تخصصی پیش همایش ملی «هنر ایران در دوره قاجار» است. یلدا خواجه زاده ، مژگان جاویدان و سُرمه عرب هنرمندانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه ، به نمایش گذاشته می شود.

مراسم گشایش این نمایشگاه به همراه نشست تخصصی روز یکشنبه 29 مهرماه ، ساعت 15، در مرکز هنر پژوهشی نقش جهان برگزار می شود. علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه و نشست تخصصی می توانند به نشانی خیابان ولی عصر (عج) ، بالاتر از خیابان شهید بهشتی ، ضلع جنوب غربی بوستان ساعی شماره 2169 مراجعه کنند.


همایش ملی «هنر ایران در دوره قاجار» دارای 9 محور اصلی نقاشی و مجسمه سازی ، کتابت و کتاب آرایی ، نمایش های سنتی و آئینی ، موسیقی کلاسیک (درباری) و مردمی ، معماری و شهرسازی ، هنر های صناعی ، سینما ، فیلم و عکاسی ، مبانی حکمی-نظری و سایر حوزه ها است که توسط پژوهشکده هنرهای سنتی پژوهشگاه میراث فرهنگی و گردشگری آبان ماه 1397 برگزار می شود.


منبع : خبرگزاری مهر

نظر کاربران

avatar ارسال نظر