:: لیست جدید ۲۹ فروردین :: اینجا ضربه بزنید

کاتالوگ آنلاین سکه و اسکناس کشورهای جهان

مجموعه داری
۱۱۶۰۰ بازدید  (5.013 نظر
کاتالوگ آنلاین سکه و اسکناس کشورهای جهان

کارشناسان ایران آنتیک در حال فهرست نمایی و ایجاد کاتالوگ آنلاین سکه ها و اسکناس های جهان می باشند.

شاهین موسوی، مدیر تولید محتوای ایران آنتیک اظهار داشت؛ در فاز اول سعی داریم تنها کشورهای مطرح جهان را فهرست نماییم. و در فازهای بعدی هدفمان این است به ترتیب حروف الفبا سکه های دیگر کشورها را اضافه کنیم.

وی ادامه داد؛ پس از گذشت چند ماه تلاش بی وقفه موفق شده ایم، فهرست سکه های کشور ایالات متحده امریکا را آماده سازی و تکمیل نماییم. با تمهیداتی که در نظر گرفته ایم، اضافه شدن فهرست کشورهای بعدی به کاتالوگ آنلاین ایران آنتیک به مرور سرعت بیشتری خواهد گرفت.

وی در مورد چگونگی قیمت گذاری سکه های خارجی توضیح داد؛ اگرچه در فاز اول و دوم تنها فهرست کردن سکه ها هدف ما می باشد و قیمت گذاری و درج ارزش ریالی در فازهای بعدی صورت می گیرد. اما در تلاش هستیم با رصد بازار سکه های خارجی در کشور ، قیمت سکه های مهم کشورها را با همکاری کارشناسان و فروشندگان معتبر مشخص، و به ترتیب اولویت در کشورهایی که فهرست آنها آماده می شود درج نماییم.

مدیر ایران آنتیک در حوزه تولید محتوا در خصوص هدف فهرست نمایی سکه ها و اسکناس خارجی توضیح داد؛ مجموعه داران تازه کار و آماتور در شروع کار (بدلیل جذابیت و تنوع و ارزان بودن) بیشتر به سکه ها و اسکناس های خارجی علاقمند می شود. اما بدلیل عدم اطلاع درست و کافی درباره مجموعه داری سکه و اسکناس و همچنین ندانستن حدود قیمت ها، مورد سوء استفاده افراد سودجو قرار گرفته، متضرّر و دل زده می شوند. و این اتفاق در بیشتر موارد به رها کردن مجموعه داری می انجامد.

وی اظهار داشت؛ هدف ما در ایران آنتیک در حوزه کلکسیون، شفاف سازی قیمت ها ، فهرست نمایی و قیمتگذاری صحیح بر مبنای بازار ، آموزش درست و اصولی مجموعه دارای ، پیشگیری از سودجویی های احتمالی و اطلاع رسانی از سوء استفاده های صورت گرفته ، شناسایی فروشندگان معتبر و معرفی آنها به مجموعه داران با ایجاد بستر فروشگاهی برای ایشان در ایران آنتیک ، و فراهم سازی یک محیط امن و قابل اعتماد برای همه مجموعه داران است.

خوانندگان گرامی؛ لطفا نظر و پیشنهاد خود در این خصوص را از طریق فرم زیر مطرح نمایید.

نظر کاربران

۱ لایک
خیلی عالی،من از همین کاتالوگ کشور های محدود هم کلی اطلاعات کسب کردم.
ولی یه جاهایی مشکلاتی هست که فرمایش شما در آینده برطرف میشه.
مثلاً: (کوارتر دلار واشنگتن)که از زمال ضرب تا یک تاریخی نوشته شده،ولی یک دفعه چند سال نیست و دوباره ادامه نوشته شده.
در صورتی که در این خلال زمانی درج نشده هم این سکه ضرب شده و من دارمشون.
با تشکر و خسته نباشید
avatar
۰ لایک
بسیار علی و باسپاس فراوان ازمدیریت و پرسنل سایت
avatar
۰ لایک
سلام عکس سکه هامونو چجوری براتون بفرستم
avatar
۰ لایک
کار پر زحمتی است ولی درجای خودش بسیارعالی و قابل تشکر میباشد. بفرمایید چگونه دسترسی خواهیم داشت به شکل کتاب یا از طریق فضای مجازی ممنون از زحمات شما.
avatar
۰ لایک
عالی بود ‌‌‌الان چندهفته هست که ارزش این لیبرتی نقره رو متوجه شدم. خوب بازاری راه انداختن و مشتری هاشون هم ۱ نمونه میخرن که به اندازه ارزش واقعی کل سکه های موجودجاری اون شهر می ارزه..یحوری مرفه بیدردن که حتی تفریحشون ارمغان پول بیش تر و شهرت میاره، براشون...به هر حال الان یک عدد سکه لیبرتی ۱۸۰۴ دارم که نمیدونم پیش من چطوررسید.حداقل یادم نمیاد... ۲سال با منه و بچه هام باهاش بازی میکردن که یک دوست منو متوجه کرد میتونه ارزش داشته باشه با توجه پاک شدن جای محک که روش بود با جلاستج.. یکم مشکوک شدم وگفتم شاید حرفی داشته باشه برای ارائه کردن ..فقط میخوام برسی شه و و نظر خوانندگان خوب رو بدانم ..عکس کجا بدم دوستان نظر بدن تا اگه نظر کلی و جمع برآیندش مثبت بود برم وقت بزارم براش..
avatar
۱ لایک
خسته نباشید. خیلی عالی... موفق باشید.
avatar
۰ لایک
سلام بسیارعالی تهران کجامراجعه کنیم واسه فروش به قیمت
avatar
۰ لایک
سلام بسیار بالا جذاب و متنوع هستید با اینکه مدت كوتاه شروع شده آیا اجناس و وسایلی که آنتیک هست را خرید دارید و پل ارتباطی خرید تون چی و کیه تشکر
avatar
۰ لایک
سلام کار شما واقعا بسیار عالی هست
فقط یه سوال دارم آیا در ایران هم مکانی برای خرید فروش سکه های دلار قدیمی هست یا نه ممنون میشم اگر راهنمای کنید

پاسخ ایران آنتیک:
فروشگاه های اشیاء قدیمی سراسر کشور ، سکه خارجی نیز خرید و فروش می نمایند.
avatar
۳ لایک
سلام ،بسیار کار شایسته وخوبی است ،امیدوارم در این امر مهم موفق باشید،من به نوبه خودم چون به جمع اوری سکه های ایالات متحده علاقه مندم ، کمال تشکر را دارم .
avatar ارسال نظر