:: لیست جدید ۷ اردیبهشت :: اینجا ضربه بزنید

:: مزایده شماره ۹۰ :: اینجا ضربه بزنید

حضور «ایران آنتیک» در نخستین جشنواره تارنماهای ایران شناسی

رویداد ۱۸۲۶ بازدید بیان دیدگاه
بنیاد ایران شناسی - iranology foundation

با احترام به اطلاع می رساند؛

نخستین جشنواره «تارنماهای ایران شناسی» به همت و نظارت بنیاد ایرانشناسی[1] با هدف شناسایی بهترین وب سایت ها در زمینه مطالعات ایران شناسی با توجه به شاخص های وب، برگذار گردیده است. حضور وبسایت های فارسی زبان در جشنواره تارنماهای ایرانشناسی مشخص شده است و این وبسایت‌ها در 5 موضوع و مهور اصلی «تاریخ، فرهنگ و آداب و رسوم» ، «زبان، ادب فارسی، مشاهیر و ایرانشناسان» ، «هنر، معماری و باستانشناسی» ، «جغرافیا، طبیعت و گردشگری» ، «سازمانها، مؤسسات مطالعاتی ایرانشناسی و پایگاههای خبری» و بخش ویژه خلیج فارس ؛ گروه بندی شده اند و سنجش آنها توسط «شورای علمی و سیاستگذاری جشنواره» تعیین گردیده و انجام می شود. برگزیدگان این رقابت در روز 6 اسفند ماه 1397 همزمان با برگذاری مراسم اختتامیه در سالن همایشهای بنیاد ایران شناسی معرفی خواهند شد.

افتخار داریم اعلام کنیم، وبسایت ایران آنتیک نیز با وجود داشتن سهمی اندک از تحقیق و پژوهش فرهنگی ، هنری و تاریخی در این رقابت حضور بعمل آورده است.


1. بطور خلاصه بنیاد ایرانشناسی در سال 1376 با هدف همكاری با دانشمندان و پژوهشگران سراسر جهان و بازيابی، بازخوانی و تدوين و تنظيم مطالعات، تحقيقات و اطلاعات مربوط به ايران زمين بنیانگذاری شده است تا با در اختیار قرار دادن امکانات لازم برای بهره گيری دانشجويان و دانش پژوهان از آگاهی های موجود از رشته بررسی ها و پژوهش های ایران شناسی حمايت و پشتيبانی کند و همچنین راه مشاركت علاقه مندان را برای تحقق در این هدف را هموار سازد.

نظر کاربران

avatar ارسال نظر