:: لیست جدید ۲۹ فروردین :: اینجا ضربه بزنید

کتاب پاسخ به تاریخ

Reply to history book
6579 بازدید

دسته بندیکتاب قدیمی تاریخ
کد کالا 000954
آخرین قیمت :55,000 تومان
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب پاسخ به تاریخ

پاسخ به تاریخ

مقدمه مترجم:

در انقلاب ایران اگر در یک طرف قضیه، امام خمینی و مردم ایران بودند، در طرف دیگر آن شاه و رژیمش قرار داشتند. بنابراین در یک بررسی و تحقیق عالمانه پیرامون حرکتی که به «انقلاب اسلامی» انجامید و سرانجام باعث سقوط شاه و رژیمش شد، باید به هر دو طرف قضیه توجه کرد. و این توجه نیز الزاما به این صورت خواهد بود. که باید ابتدا مطالب مربوط به هر دو طرف با دقت مورد مطالعه قرار گیرد، و بعد، همراه و در پی آن، به دیگر مسائل مربوط به شکل گیری انقلاب پرداخته شود.

در مورد طرف اول قضیه، تقریبا همه چیز در اختیارمان قرار دارد و همه ناگفته ها گفته شده است. زیرا اگر هم در دوره سلطنت شاه مشکلات فراوانی در راه دستیابی به مدارک و اسناد نهضت اسلامی وجود داشت، الحمدالله بعد از پیروزی انقلاب همه چیز به صورتی باز و گسترده در دسترس عموم قرار گرفت و نیاز محققین را بر طرف کرد و می کند. بخصوص از این نظر، به عنوان مهم ترین رکن حرکت آفرین انقلاب، که مجموعه نوشته ها، اعلامیه ها، و سخنان حضرت امام خمینی باشد، به همت اولیاء امور مدون شده و به صورتی بسیار مرتب و پاکیزه به چاپ رسیده است.

کتاب پاسخ به تاریخ
وضعیت کتاب: استفاده شده (دسته دوم)
نویسنده: محمدرضا پهلوی
مترجم: حسین ابوترابیان
ناشر کتاب: مترجم
نوبت چاپ: اول
سال چاپ: 1371
قطع کتاب: رقعی (A5)
چاپخانه: رخ
لیتوگرافی: وفا
تعداد صفحات: 460
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatar ارسال نظر