:: مزایده شماره ۸۶ :: اینجا ضربه بزنید

کتاب نقاشی ایرانی

Persian Painting book

دسته بندی هنر
کد کالا 000963
آخرین قیمت :40,000 تومان
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب نقاشی ایرانی

نقاشی ایرانی

کتاب نقاشی ایرانی خانم کن بای که با مروری بر ابزار و وسائل نگارگری ایرانی آغاز می شود کتاب ساده و در عین حال روش مند است که تاریخ نگارگری ایران را از دوره ایلخانان (قرن هفتم) تا سده سیزدهم هجری قمری را به دور از هرگونه گرایشی و یا تحریف تاریخی برای خواننده باز گو می کند.

سبک و سیاق نگارش کتاب راحت و روان است و خوانش آن حتی برای کسانی که تخصص و یا تبحری در تاریخ نگارگری ایران ندارند، فراهم است. روند تاریخی آن سیستماتیک، نکات آن دقیق و تحلیل های آن ظریف و قابل درک برای عموم است. شاید علت توجه عموم و استقبال از آن رعایت همین اصول باشد.

خانم کن بای به ایران و فرهنگ تصویری آن توجه بسیار دارد و برای سخنرانی و شرکت در همایش های بین المللی، که از سوی نهادهای فرهنگی کشور برگزار می شود، همواره پاسخ مثبت داده و در اغلب آنها حضور داشته و مقالات علمی پژوهشی خود را ارائه نموده است. برخی از کتاب هایی که خانم کن بای در تدوین و نگارش آن مشارکت داشته و به چاپ رسیده است.

کتاب نقاشی ایرانی
وضعیت کتاب: استفاده شده (در حد نو)
نویسنده: شیلا کن بای
مترجم: مهدی حسینی
ناشر کتاب: معاونت پژوهشی دانشگاه هنر
نوبت چاپ: سوم
سال چاپ: 1387
شمارگان: 2000
قطع کتاب: وزیری (B5)
چاپخانه: تصویر گیلان
تعداد صفحات: 127
جنس کاغذ: گلاسه
نوع چاپ: رنگی
شابک: 978-964-6218-59-8

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید