:: لیست جدید ۸ فروردین :: اینجا ضربه بزنید

انگشتانه چینی قدیمی طرح مادام توسو - کد 005804

porcelain vintage madame tussaud design

دسته بندیانگشتانه ، انگشتدانه ، انگشدونه انگشتانه
کد کالا 005804
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)
 
جنس چینی
وزن 4.4 گرم
ابعاد 16*24*29 میلیمتر
وضعیت دسته دوم، سالم
مشاهده همه
 

انگشتانه چینی قدیمی طرح مادام توسو - کد 005804

این انگشتانه با طرح آرم موزه مادام توسو (نام موزهٔ مشهور در شهر لندن) به رنگ سفید و از جنس چینی است، می توان آنرا از لحاظ تزئینی و کاربردی مورد استفاده قرار دارد؛ قطر دایره پایین آن 2.4 سانتیمتر و قطر دایره بالای آن 1.6 سانتیمتر و 2.9 سانتیمتر ارتفاع می باشد. این انگشتانه دست دوم است و کاملا سالم می باشد.

چینی و سرامیک:

به گل سرامیک خالص «کائولن یا کائولین» می گویند که برای اولین بار در کشور چین در محلی به نام « Caoling » کشف و استخراج شده است. خاکی است نسوز با فرمول شیمیایی : 2H2O ؛ 2SiO2 ؛ Al2O3 که برای ساخت چینی آلات از آن استفاده می شد و در مقایسه با خاک های ثانویه که در تهیه سفال از آن استفاده می شود ، از شکل پذیری کمتری برخوردار بوده ولی از دانه بندی درشت تری برخوردار است. خلوص بسیار زیادی دارد و در درجه حرارت 1750 سانتیگراد پخته و به رنگ سفید در می آید. ظروف چینی و بدل آن به دلیل کائولن مرغوب آن در سطح جهان شناخته شده و مشهور است.

انگشتانه:

انگشتانه وسیله ایست که برای جلوگیری از آسیب دیدن انگشت، ناشی از فشار سوزن طراحی شده و معمولا برای انگشت وسط مورد استفاده قرار می گیرد. به آن انگشت دانه نیز گفته می شود. یک نوع آن ته باز است و مخصوص کسانی است که عادت دارند سوزن را با بغل انگشت فشار دهند. انگشتانه در انواع فلزی، چینی، شیشه، پلاستیکی و چرمی وجود دارد و استفاده از آن باعث سرعت عمل در کار می گردد.

انگشتانه چینی قدیمی طرح مادام توسو - کد 005804
نوع رنگ: رنگ آمیزی با دستگاه
جنس: چینی
وزن: 4.4 گرم
ابعاد: 16*24*29 میلیمتر
نوع استفاده: کاربردی تزیینی
وضعیت: دسته دوم، سالم

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید