:: لیست جدید ۸ فروردین :: اینجا ضربه بزنید

مجسمه میناکاری طرح گربه زرد (با پایه) آنتیک

antique cloisonne yellow cat china art enamel (with la base)

دسته بندیمجسمه های دکوری قدیمی و آنتیک مجسمه
کد کالا 003377
آخرین قیمت :280,000 تومان
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)
 
وضعیت دسته دوم، سالم
مشاهده همه
 

مجسمه میناکاری طرح گربه زرد (با پایه) آنتیک

این مجسمه طرح گربه به رنگ قالب زرد از جنس برنز است، که با روش مینای خانه بندی چینی با دست تولید گردیده و می توان آنرا از لحاظ تزئینی مورد استفاده قرار دارد؛ قابل شستشو است و دارای ابعاد 12.5 سانتیمتر طول، 10.7 سانتیمتر عرض و 8 سانتیمتر ارتفاع می باشد. این مجسمه زیبا حدود 40 سال پیش تولید شده، دست دوم است و کاملا سالم می باشد. وزن این کالا 334 گرم و وزن پایه 31 گرم است.

مینای خانه بندی:

میناکاری خانه بندی هنریست که به حوصله ، دقت و ظرافت زیادی نیاز دارد و هنر درخشان آتش و خاک نام گرفته و هنر معروف هنرمندان اروپایی و چینی است.

مراحل تولید:

هنرمند مینا کار ابتدا صفحات فلزی را به اندازه های مناسب برای ساخت قطعه مورد نظر به شکل مفتول برش می دهد و طرح را بر روی فلز اصلی به کمک ابزار مخصوص لحیم یا جوش می کند تا برجستگی ها کامل و طرح آماده شود. سپس با سوهان و کاغذ سمباده برجستگی ها را یکنواخت و هم تراز می کند. سپس پودر مینا را بر روی قطعه قرار می دهد. این پودر به رنگ های مختلف از اکسیدهای فلزی است که در اثر حرارت ذوب شده و به لعاب سفتی تبدیل می شود. قطعه ای را که پودر روی آن ریخته شده حرارت می دهد به نحوی که تمام پودر مینا ذوب شده و به لعاب سفت و درخشانی تبدیل شود. سپس با کاغذ سمباده روی سطح برجسته قطعه را که با مینا پوشیده شده است، می ساید. این کار را ادامه می دهد تا قسمت های برجسته نقش، از زیر مینا بیرون آید. سپس طرح تقریبا آماده ورود به بازار است.

مجسمه میناکاری طرح گربه زرد (با پایه) آنتیک
قدمت: 30 تا 40 سال
ابعاد: 125*107*80 میلیمتر
وزن: 365 گرم
نوع رنگ: رنگ آمیزی با دست
جنس: برنز
روکش: نقاشی میناکاری
وضعیت: دسته دوم، سالم
محل تولید: چین

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید