:: مزایده شماره ۸۶ :: اینجا ضربه بزنید

کتاب هنرمند ایرانی و مدرنیسم

Book of Iranian Artist and Modernism

دسته بندی هنر
کد کالا 006114
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب هنرمند ایرانی و مدرنیسم

هنرمند ایرانی و مدرنیسم

کتاب حاضر، حاصل پژوهشی است که نگارنده به عنوان نخستین رساله دکترای پژوهش هنر در ایران، در پاییز 1382 از آن دفاع نمود و امید است که برای دانشجویان - به ویژه دانشجویان هنرهای تجسمی -  سودمند باشد.

این کتاب گامی کوچک در این جهت است که هنرمند ایرانی، جای خود را در تاریخ بشناسد و تصویری کلی از چگونگی ورود مدرنیسنم به ایران و تاثیر آن بر هنرمند ایرانی داشته باشد.

تعدادی از تصاویر این کتاب رنگی و بقیه سیاه و سفید هستند. تصاویر رنگی در متن، با خط نازکی که در زیره شماره کشیده شده است، مشخص شده اند و بدیهی است که خواننده باید در نخستین صفحات رنگی بعد از آن، تصویر مورد نظر را بیابد.

واژه "مدرن"، مشتق از ریشه لاتینی "mode" به معنی "امروزی" یا آنچه امروز رایج است (در تمایز از ادوار قبل)، معنا می دهد. واژه لاتین "mode" به معنی "تازه و جدید" است. "مدرن" در دوره ها و مکان های مختلف، برای متمایز کردن شیوه های معاصر از سنتی، به کار رفته و اصولا می تواند به هر حوزه از زندگی اطلاق شود.

 

 

کتاب هنرمند ایرانی و مدرنیسم
نویسنده: دکتر کامران افشار مهاجر
ناشر کتاب: دانشگاه هنر
نوبت چاپ: اول
سال چاپ: 1384
شمارگان: 3000
قطع کتاب: رقعی (A5)
تعداد صفحات: 368
جنس کاغذ: سپید تحریر ، گلاسه
نوع چاپ: سیاه سفید ، قسمتی رنگی
شابک: 9646218431
شماره کتابشناسی ملی: 84-9879م

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید