:: مزایده شماره ۸۶ :: اینجا ضربه بزنید

کتاب دایرة المعارف هنر

Book of Encyclopedia of Art

دسته بندی هنر
کد کالا 006386
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب دایرة المعارف هنر

دایرة المعارف هنر

فرهنگ معاصر

امروزه هنر جایگاه و کارکرد با اهمیتی در جامعه ما یافته است. افزایش روزافزون شمار هنر وران و خواستاران هنر و گسترش دامنه فعالیتهای هنری، طبیعتا، نیاز های اطلاعاتی و معرفتی گوناگونی را به وجود آورده که متاسفانه غالبا بی پاسخ مانده اند. به خصوص، از این نظر در عرصه های آموزش و پژوهش هنر دچار کمبود های بنیادی هستیم. بسیاری از دست اند درکاران پیگیرانه در جهت پر کردن این خلاء کوشیده اند. ولی مجموعه کارهای پراکنده ای در سالهای اخیر انجام شده، برای جبران کاستیها ناکافی و جزئی بوده است. در واقع، می بایست در سطحی وسیعتر به مسئله پرداخته شود.

حوزه وسیع دایرة المعارف هنرشامل موضوعات کلی و جزئی هنر جهان از گذشته های دور تا امروز است؛ و در این میان، هنر ایرانی جایی ویژه دارد. واژه «هنر» در عنوان و مطالب کتاب در معنای محدود و خاص _ «هنر بصری» یا «هنر تجسمی» _ به کار رفته است. در واقع ارکان اصلی این دایرة المعارف را مقولات مربوط به نقاشی، پیکره سازی و هنر گرافیک تشکیل می دهند (علاوه بر این، اطلاعاتی در زمینه خوشنویسی، سفالگری، موزاییک، معماری و غیره نیز در این کتاب ارائه شده است). دایرة المعارف هنر شامل 2855 مدخل، 844 تصویر سیاه و سفید و 160 تصویر رنگی است.

 

 

کتاب دایرة المعارف هنر
وضعیت کتاب: استفاده شده (در حد نو)
نویسنده: رویین پاکباز
ناشر کتاب: وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی
نوبت چاپ: پنجم
سال چاپ: 1385
قطع کتاب: رحلی (A4)
چاپخانه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
لیتوگرافی: مردمک
تعداد صفحات: 1033
جنس کاغذ: سپید تحریر ، گلاسه
نوع چاپ: سیاه سفید ، قسمتی رنگی
شابک: 9645545412
شماره کتابشناسی ملی: 77-17721م

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید