:: مزایده شماره ۸۶ :: اینجا ضربه بزنید

کتاب هنر در گذر زمان

Art Through the Ages book

دسته بندی هنر
کد کالا 006412
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب هنر در گذر زمان

هلن گاردنر

هنر در گذر زمان

کتاب هنر در گذر زمان نوشته خانم هلن گاردنر از زمان نخستین نشر خود، در سال 1926 به بعد کتاب مورد علاقه و مراجعه چندین نسل از پژوهندگان، دانشجویان و خوانندگان عادی بوده است، زیرا در این فاصله به گستردگی و آگاهی بخش بودن آن پی برده بودند. اشتیاق، دانش، و انسانیت خانم گاردنر، به هنر دوست نوپا امکان داده است تا با چگونه دیدن و نفوذ کردن در اسرار ظاهری بغرنج ترین دستاورد های هنری آشنا شود. در این کتاب، تمام کوشش ما بر حفظ تازگی بیان و سادگی سبک او و مخصوصا برخورد مشتاقانه و غمخوارانه اش با تک تک آثار هنری و سبک هایی که آثار مزبور بخشی از آنها هستند معطوف بوده است.

خانم گادنر ویرایش سوم این اثر را کمی پیش از مرگش در سال 1946 تکمیل کرد. ویرایش چهارم این اثر در سال 1959 به وسیله پروفسور سامنر کراسبی و همکارانش در دانشگاه ییل آماده شد، و ویرایش پنجم آن در سال 1970 به وسیله ما آماده شد و به چاپ رسید. ویرایش کنونی که ویرایش ششم به شمار می رود، به دنبال مواجه شدن آن ویرایش با اقبال عامه و رسیدن پیشنهاد های گوناگون برای اصلاح آن به ما، آماده شد و به چاپ رسید.

 

کتاب هنر در گذر زمان
وضعیت کتاب: استفاده شده (در حد نو)
نویسنده: هلن گاردنر
مترجم: محمد تقی فرامرزی
ناشر کتاب: انتشارات آگاه
نوبت چاپ: نهم
سال چاپ: 1387
شمارگان: 4400
قطع کتاب: رحلی (A4)
تعداد صفحات: 840
جنس کاغذ: سپید تحریر ، گلاسه
نوع چاپ: سیاه سفید ، قسمتی رنگی
شابک: 964416024x
شماره کتابشناسی ملی: 78-9714م

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید