:: لیست جدید ۸ فروردین :: اینجا ضربه بزنید

کتاب تاریخ شاه اسماعیل صفوی

The Book of History of Shah Ismail Safavi

دسته بندی هنر
کد کالا 006534
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب تاریخ شاه اسماعیل صفوی

شاه اسماعیل صفوی

هیچ ملتی نمی تواند خود را از گذشته جدا دانسته و تنها در غم حال و نگرانی آینده باشد. اقوام و ملل نیز چون افراد بشر هر یک گذشته ای دارند متضمن فراز ها و نشیبها و فتحها و شکستها، حوادث مساعد و پیامد های ناگوار و جنگها و انقالابات و خلاصه دوران های درخشان ثروت و شکوه یا روز های تاریک فقر و بدبختی . هر یک از این حوادث و عوامل در روحیه افراد آن ملت تاثیر شگرفی می گذارد که در تکوین حوادث آتی سخت موثر است و چه بسا که حوادث آینده معلول قهری حوادث و عوامل گذشته بوده است و این همان است که جبر تاریخ نامیده می شود.

بنابراین هر قوم و ملتی از پرداختن به تاریخ گذشته خود ناگزیر است. ولی تاریخ باید آیینه تمام نمایی از حقیقت باشد نه نموداری از اغراض و نظرات و استنباطات خاص مولف یا التفاطاتی از نوشته دیگران بدون هیچگونه نقد علمی. بر این اساس بسیار روشن است که با وجود کتب فراوان در رشته تاریخ هنوز جهان تاریخ و ادب ایران به کتبی که اصالت و صحت معنای تاریخ در آن رعایت شده باشد نیاز بسیار دارد.

 

کتاب تاریخ شاه اسماعیل صفوی
وضعیت کتاب: استفاده شده (دسته دوم)
نویسنده: دکتر عبداحسین نوائی
ناشر کتاب: انتشارات ارغوان
نوبت چاپ: دوم
سال چاپ: 1368
شمارگان: 3000
قطع کتاب: وزیری (B5)
چاپخانه: ارژنگ
تعداد صفحات: 420
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید