🛵 ارسال پیکی ویژه شهر تهران :: پرداخت در محل مشتری

راهنمای قیمت اسکناس تا ابتدای دوره جمهوری بروز شد مشاهده

کتاب تاریخ شاه اسماعیل صفوی

The Book of History of Shah Ismail Safavi
6091 بازدید
دسته بندی هنر
کد کالا 006534
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه

توضیحات

کتاب تاریخ شاه اسماعیل صفوی

شاه اسماعیل صفوی

هیچ ملتی نمی تواند خود را از گذشته جدا دانسته و تنها در غم حال و نگرانی آینده باشد. اقوام و ملل نیز چون افراد بشر هر یک گذشته ای دارند متضمن فراز ها و نشیبها و فتحها و شکستها، حوادث مساعد و پیامد های ناگوار و جنگها و انقالابات و خلاصه دوران های درخشان ثروت و شکوه یا روز های تاریک فقر و بدبختی . هر یک از این حوادث و عوامل در روحیه افراد آن ملت تاثیر شگرفی می گذارد که در تکوین حوادث آتی سخت موثر است و چه بسا که حوادث آینده معلول قهری حوادث و عوامل گذشته بوده است و این همان است که جبر تاریخ نامیده می شود.

بنابراین هر قوم و ملتی از پرداختن به تاریخ گذشته خود ناگزیر است. ولی تاریخ باید آیینه تمام نمایی از حقیقت باشد نه نموداری از اغراض و نظرات و استنباطات خاص مولف یا التفاطاتی از نوشته دیگران بدون هیچگونه نقد علمی. بر این اساس بسیار روشن است که با وجود کتب فراوان در رشته تاریخ هنوز جهان تاریخ و ادب ایران به کتبی که اصالت و صحت معنای تاریخ در آن رعایت شده باشد نیاز بسیار دارد.

 

مشخصات فنی

کتاب تاریخ شاه اسماعیل صفوی
وضعیت کتاب: استفاده شده (دسته دوم)
نویسنده: دکتر عبداحسین نوائی
ناشر کتاب: انتشارات ارغوان
نوبت چاپ: دوم
سال چاپ: 1368
شمارگان: 3000
قطع کتاب: وزیری (B5)
چاپخانه: ارژنگ
تعداد صفحات: 420
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)

نظر کاربران (0)

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatar ارسال نظر