:: لیست جدید ۵ اردیبهشت :: اینجا ضربه بزنید

کتاب هبوط انسان

descend of man book
6468 بازدید

دسته بندیکتاب باستان شناسی باستان شناسی
کد کالا 004867
آخرین قیمت :19,500 تومان
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب هبوط انسان

هبوط انسان

و بازتاب آن در ادیان از دیدگاه باستان شناختی

انسان به گونه ای، آخرین فرزند طبیعت است، فرزندی که طبیعت برای رشد و بلوغش بارها به او تذکر داده که اگر می خواهی زنده بمانی تغییر کن! این تربیت نه تنها برای انسان بوده، بلکه برای سایر جانداران نیز بکار برده شده است. اصل جهانشمول تغییر، فراگیرترین اصلی است که هم جهان زنده و هم جهان غیر زنده را در بر می گیرد. این کلی ترین اصلی است که از آغاز بیگ بنگ یا انفجار بزرگ در ذرات ماده پدید آمده و با آغاز حیات به آن منتقل شده و تا پایان جهان نیز وجود خواهد داشت.

با نگاهی ژرف در پدیده هایی که خداوندگار آنرا آفریده است، و با مقایسه آنها با سنگوارهای نسل های گذشته آنها، خواهیم فهمید که پدیده ها از روز نخست به همین شکلی که ما می بینیم نبودند بلکه در سالیان سال به علت تطبیق با شرایطی که محیط زیست هر از چندگاهی برای آنها به وجود می آورد آنها را نیز دچار تغییر کرده است. اگر شرایط اقلیمی گرم بوده، جاندارانی زنده می مانند و تولید مثل می کردند که بتوانند در طی سالیان موی خود را از دست بدهند، قدرت تعریق بدنشان را زیاد کنند، با خوراک و غذاهایی که در این شرایط به عمل می آیند تغذیه کنند، و اگر نتواند به قول معروف طبیعت شرمنده اخلاق تطوری آنها خواهد شد و آنها را از گردانه هستی محو می کند.

کتاب هبوط انسان
وضعیت کتاب: کاملا نو
نویسنده: مجتبی باقرشاهی
ناشر کتاب: پازینه
نوبت چاپ: اول
سال چاپ: 1395
شمارگان: 1000
قطع کتاب: وزیری (B5)
لیتوگرافی: نقش آفرین
تعداد صفحات: 175
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)
شابک: 978-600-180-117-4

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatar ارسال نظر