:: مزایده شماره ۸۶ :: اینجا ضربه بزنید

کتاب سبک ها و مکتب های هنری

Book of art styles and schools

دسته بندی هنر
کد کالا 006454
قیمت:مشاهده قیمت اشتراک ویژه
وضعیت:اتمام (فعلا موجود نیست)

کتاب سبک ها و مکتب های هنری

سبک ها و مکتب های هنری

کتاب حاضر به منظور آشنا ساختن خواننده با سبک ها و مکتب های عمده هنری تدوین و ترجمه شده است. تلاش مترجم آن بوده تا در حد امکان گرایش ها و جریانات مطرح هنری با شرح اهداف و انگیزه ها و روند شکل گیری آنها همراه با یک یا چند نمونه از آثار شاخص ارائه گردد. امید که این مجموعه راهنمایی باشد برای مطالعات تخصصی تر و خواننده را به پیگری عمیق تر مباحث تر غیب کنند.

مطالب کتاب بر اساس نام هر سبک یا مکتب به صورت مدخل های جداگانه تنظیم شده است و هر یک علاوه بر توصیف مدخل مربوطه ارجاعاتی  به دیگر مدخل ها، که با حروف سیاه مشخص  شده، دارد. تمامی مدخل ها بر اساس الفبای فارسی فهرست شده است تا دسترسی خواننده به ارجاعات تسهیل شود.

در انتهای کتاب ضمیمه مفصلی مشمل بر نمایه اشخاص همراه با ضبط نام اصلی و فهرست انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی تمام مدخل ها ارائه شده است. ضبط فارسی اسامی خاص خارجی همیشه یکی از مشکلات ترجمه ها بوده است و در مجموع اتفاق نظر واحدی در ضبط نام های خاص در کتاب های مختلف وجود ندارد. بدیهی است این کتاب هم از این جنبه مستثنا نیست، اما حداقل برای جلوگیری از سردرگمی خواننده در تشخیص نام ها، فهرستی از نام اشخاص به ترتیب حروف الفبای انگلیسی به همراه ضبط فارسی آنها در انتهای کتاب ارائه شده که می تواند بسیار مفیدد باشد.

 

کتاب سبک ها و مکتب های هنری
وضعیت کتاب: استفاده شده (در حد نو)
نویسنده: ایان چیلورز - هارولد آزبورن و دیگران
مترجم: فرهاد گشایش
ناشر کتاب: انتشارات عفاف
نوبت چاپ: سوم
سال چاپ: 1383
شمارگان: 2500
قطع کتاب: وزیری (B5)
چاپخانه: محیا
تعداد صفحات: 240
جنس کاغذ: سپید تحریر
نوع چاپ: تک رنگ (سیاه و سفید)
شابک: 9646826237
شماره کتابشناسی ملی: 80-1920م

هر سوال ، نکته و ابهامی در مورد این کالا را می توانید از طریق فرم زیر مطرح فرمائید ، پرسنل ایران آنتیک در اسرع وقت جواب می دهند. ما همیشه پاسخگوی شما هستیم...

avatarنظر خود را ارسال کنید